zambete si ani


Poate daca am reusi sa ii facem pe oamenii mari sa zambeasca sincer macar de ziua lor, le-ar fi mai usor sa suporte inca un an plin de rutina si zambete false.Poate ar rupe cate putin din zambetul adevarat.Si ar fi mai putin deprimati din cauza trecerii timpului si a firelor spicuite cu alb.

Ce fiinte ciudate! Isi petrec 3/4 din timp tanjind ori dupa trecut, ori dupa viitor,doar ca sa aiba apoi ocazia de a se plange si de prezentul ce tocmai s-a terminat.Si probabil s'au mai gandit alti 38743 de oamenii la asta inaintea mea. ^_^

322aea3db9a293d0

3 Response to zambete si ani

  1. Ralphie Retard says:

    There is no sympathy for the dead.
    Pentru ei,cine zambeste?..

  2. Am venit şi eu pe la tine, ca să întorc vizita şi pentru a-mi satisface curiozitatea. Sper să devenim cititori constanţi... Noapte liniştită!

  3. Trecutul ne trage tot timpul de mânecă, nu vrea să ne lase deloc. Şi, din păcate, unii uită că la celălalt braţ au prezentul...