Long way to go


Mi s a spus de atatea ori ca o sa fiu dezamagita de oameni incat probabil am uitat sa iau avertismentul in serios. E ciudat cum atatea persoane afirma ca urasc ipocrizia in timp ce defapt [constient sau nu] e „sportul” lor favorit. Poate asa se explica de ce avem atatia indivizi care isi urasc propria persoana. In fine, nu despre asta vreau sa vorbesc. Acum ceva vreme obisnuiam sa ma las afectata de fiecare data cand actiunile sau intentiile mele erau interpretate distorsionat sau gresit.As TC says  „As fi vrut sa–i conving mereu pe oameni ca eu sunt asa cum EU STIU ca sunt. Pierdere inutila de timp” . :))

Asa cum Ade mi-a spus zilele trecute, nu conteaza decat cine ramane pana la final, indiferent de ce. Multe persoane au trecut si au plecat inainte sa imi dau seama, altele au lasat cateva regrete in urma dar destul de putine au ramas aici si probabil si mai putine vor ramane pana la sfarsit. Incep sa fiu afectata din ce in ce mai rar, nu mai vreau sa conving pe nimeni de nimic. Las lucrurile menite sa plece in urma iar de acum voi fi mult mai atenta la ce iau dupa mine. Lista numelor celor ce inca sunt aici, o cutie purpurie cu cateva amintiri, muzica si fasii putin prea mari de orgoliu.
So, Trip’s going on. [doamne in cate feluri se poate interpreta replica asta :)) :">]





1 Response to Long way to go

  1. TheDude says:

    thx 4 the comment:D te stiu, ai venit odata cu trip la repetitii.