375968209_9042a655861degetele tale lasa amprente de sange pe carnetzelul meu,si paradoxal imi place.dai pagina cu pagina si te afunzi in fiecare tentativa artistica a mea.te poarta ani in trecut. albul ingalbenit al hartiei vechi iti lasa sangele sa straluceasca.si mazgalelile cu creioane cerate de proasta calitate.de ce erau la tine?



acoperisul avea scanduri lipsa si adormeam mereu uitandu-ma la stele. de ce refuzi sa mai fi copil? nu mai ai ursuletzi cu ochi de plush dar titirezul ala colorat inca se invarte printre visele tale...akm e doar iarba si mult verde vestejit. din fantana cad picaturi micutze si cristaline, imi aminteste de ziua aia cu soare si vant knd am inaltat un zmeu iar tu ai plans k nu a ajuns la stele.nu iti amintesti..



dar carnetzelul? de ce era la tine?

1 Response to

  1. O nota de sadism nu strica niciodata.
    Este minunat sa privesti cerul instelat.Nu m-am gandit niciodata cum ar fi sa stau intr-o casa fara acoperis si sa privesc cerul:X.Din pacate stau la bloc si cred ca este putin cam dificil sa dau jos 3 etaje de deasupra mea:))).Cred ca as avea nevoie de mult TNT=))