So, e printre putinele chestii pe care le postez si nu sunt rezultat al imaginatiei mele usor bolnave :))
Am fost placut surprinsa sa vad k totusi blogul meu era citit de mai mult de 1 persoana asa cum am crezut initial, fapt pentru care nici nu am mai postat, si mi'am pastrat aberatiile in mare parte pentru mine. Even so, de curand mi'am mutat blogul la http://synthkid.wordpress.com. U can still read there and comment if you want to. Poate o sa mai postez si aici though..we'll see :) Tencs again.


p.s: una din mazgalelile mele cu dermatograf :)) [nu am gasit un creion normal in toata casa]

3 Response to

  1. la multi ani!

  2. Anonim says:

    mie imi plac aberatiile
    ele ma insotesc peste tot

  3. amageanu says:

    nice drawing ..smooth and tender, like a soul drawing itself in the material world