enchanted by your kiss in forever sleep


ma doare. imi provoc durerea asemeni unui ucigas perfect cu mustrari de constiintza ce incearca sa se pedepseasca. oare ma simt vinovata? dar de ce? doar pentru k am zmuls aripile unui fluture prematur.. dar cui ii pasa? e doar un fluture, iar in lume mai sunt mii ca el. pacat ca fluturele eram eu iar propria vina mi se rasfrange printre degete.

cofeina.fluturas amortzit. nu vreau indulcitor in loc de zahar.te vreau pe tine.la fel de dulce si real in fiece secunda.alearga cu mine prin clepsidra timpului sa facem nisipul mai ushor decat aerul. si sa ramana acolo. timpul in loc, si noi singurii care putem profita de o clipa vesnica. iubire aproximativ eterna simulata cu cativa trandafiri albastri...

petale din mine cad pe podea. ma asterni usor peste dantela cu margini zdrentzuite.

iti simt pulsul inimii atingandu'mi venele. tamplele imi explodeaza de emotie contopita cu reveire. lubrifiant. sentimente inghetzate. insignificant. pt mine? nu. pt ei.notiunea de timp dispare in abstractie facandu'ne sa tanjim tot mai mult dupa secunda de adevar din care ma lasi sa gust. sterge'mi lacrima se mi se prelinge pe buze cu un sarut etern disparut in ceatza amurgului de dincolo de mare...

[posted tks to cuki ^.^ <3]

562113_dragutz

2 Response to enchanted by your kiss in forever sleep

  1. cuki24 says:

    itzii booo :o3
    deci ti'am zis, mi se pare cat se poate de geniala aberatia asta a ta :">:X:X:X
    ti'ai depasit mama cu mult in acest domeniu :">:">
    >:D<

  2. BubbleWubble says:

    hey, are you okay? how are things going on, how's your life?
    i miss you...