Don't blow your composure baby


Astazi am fost la psiholog. Nu, nu sunt nebuna. Cel putin nu oficial. Inca. :">:)) Ideea e ca vroiam sa scapam de ora de geografie, eu si inca vreo 5 colegi. Apropo de asta, ma streseaza ca "la noi" oamenii mereu au idei preconcepute, daca te duci la psiholog, automat esti nebun. Ar fi dragut daca s'ar face diferenta intre psihiatru si psiholog, in fine. 

Am ajuns eu in cabinet, in speranta ca voi ramane destul demult incat sa nu fiu nevoita sa ma intorc la ora. Consiliera este foarte simpatica si m-a pus sa desenez un pom. L'am mazgalit :-s:)) :"> apoi ea s'a holbat la el si a inceput sa'mi faca caracterizarea :|

Here i go. Mi'a spus ca sunt o persoana analitica [deoarece aveam foarte multe ramurele si frunze], cu aspiratii foarte mari dar care nu are suficienta incredere de sine. [i'm working on it ok? 8-|].. A mai spus ca am nevoie de afectiune si de apreciere si dupa m'a intrebat daca parintii ma lauda acasa :| Like, wtf :|

I'am raspuns ca nu. Din asta a tras ea concluzia ca defapt aspiratiile mele sunt atat de mari deoarece inconstient incerc sa ii multumesc pe ei o.O Uh, tha's something. A fost dragut..sau sunt eu usor de impresionat. I mean, nici macar nu ma cunoaste :-s 

Apoi m'am pus pe covor cu colegii si ne'am jucat cu bilute, soldatei si zaruri. 

Uhm, inca nu a mentionat nimic despre problemele mele psihice :-s=)) Abea astept urmatoarea ora de geografie :D

1 Response to Don't blow your composure baby

  1. Pai si ce treaba ai tu cu nebunia daca ai fost doar la psiholog? :)) Psihiatrul se ocupa cu problemele mintale. ;)) You seem pretty same to me....:-?.....at least until now. :D ;;)