recviem pentru sperante [visele's departe][inspired-replace me]


Pastilutza. Ochi. Zambet. Lacrimi. Mangaieri. Pastiluta. Parasiri. Abandonata. Imbratisari. Plecat. Vorbe. Vorbe goale. Renuntare. Pastiluta. Remuscari. Palme. Lacrimi. Durere. Cearceafuri ude. Dor. Zambet rautacios. Am avut dreptate. Pastiluta. Iar zambet. Telefon. Zambet amar. Gand rau. Sters gand rau. Aer. Ustura. Picatura. Picaturi. Ploaie.Frison. Pastiluta. Ochi in tavan. Lipsa. Iar dor. Sperante sub cutiutze.Mi-e frica.Iar zambet, tot amar. Hohot de ras. Pastiluta. O singura lacrima. Vine si a doua. Un porumbel se zbate la geam. Copilul vecinilor plange. Pastiluta. E mai frig in seara asta. Stele. Prea multe stele. Vant. Iar picaturi. Urlet. Pumni in perete. Pastiluta. Aruncat cutiuta. Pastiluta. Doua lacrimi. Inca doua. Inca doua. Inca una.Pastiluta. Zambet amar. Am avut dreptate. Zambet amar.
Nu poti. Nu vrei. Asta e. Pastiluta. Asta e. Zambeste tu. Te vad.Nu-mi place.Pastiluta. E clar, nu vrei. Nu poti. Zambet amar. Ai puterea sa pleci. Am puterea sa stau. Ia-ti greselile. Zambet amar. Pastilutza.
N-ai cum sa intelegi.Am avut dreptate. Pastilutza.
N-ai cum sa intelegi..
enoy the song ^.^




0 Response to recviem pentru sperante [visele's departe][inspired-replace me]