Unintended


Cofeina.fluturas amortzit. Nu vreau indulcitor in loc de zahar.te vreau pe tine.la fel de dulce si real in fiece secunda.alearga cu mine prin clepsidra timpului sa facem nisipul mai ushor decat aerul. Si sa ramana acolo. Timpul in loc, si noi singurii care putem profita de o clipa vesnica. Iubire aproximativ eterna simulata cu cativa trandafiri albastri...

petale din mine cad pe podea. Ma asterni usor peste dantela cu margini zdrentzuite. Iti simt pulsul inimii atingandu’mi venele. Tamplele imi explodeaza de emotie contopita cu reveire. Lubrifiant. Sentimente inghetzate. Insignificant. Pt mine? nu. Pt ei.notiunea de timp dispare in bastractie facundun’ne sa tanjim tot mai mult dupa secunda de adevar din care ma lasi sa gust. sterge’mi lacrima se mi se prelinge pe buze cu un sarut etern disparut in ceatza amurgului de dincolo de mare...

6 Response to Unintended

  1. Unknown says:

    foarte frumos :D btw Lilu nice to meet ya 2 :P

  2. amageanu says:

    scrii foarte frumos si sensibil

  3. Anonim says:

    despre prietenie:

    sondaj - maxima sinceritate, va rog!

    http://chrisalida.wordpress.com/2009/03/21/398/

  4. Freya says:

    o completare: " Peste ani te vor bea zeii si vor simtii in tine gustul lui"..e un citat foarte reusit,zic eu..
    Nice.

  5. Andrei says:
    Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
  6. filotas says:

    ce frumos...scrisa din suflet, cu un dram de tristete...