dreamy eyed [clatite cu miere si scortisoara ^.*]


Clatite cu miere si scortzisoara. M’am trezit de dimineatza dintr’un coshmar si am evadat intr’un vis. M’am sedat cu optimism si am zburat deasupra ta. Tu nu m’ai vazut, dar eram acolo..in turturica care iti batea la geam, in frunzulitzele abea inmugurite ale copacilor, in fluturashii din stomacul tau si in toate chestiile micutze pe care tu nu le’ai putut observa. Ti’am privit chipul dormind pentru o secunda eterna, apoi ti’am ciripit sa te trezesti.Te’am mangaiat cu razele soarelui iar tu mi’ai zambit subtil. Idei ondulate imi contureaza imaginatzia in timp tu plantezi pe ea petale multicolore.O gaza face baie in ciocolata calda topaind voios in lichidul maroniu.Iar libelule mov cu aripi verzi si transparente isi plimba antenele printre gandurile tale. Acum stiu si nu mai ai cum sa negi. Libelule mi’au spus totul. Stiu ca tu pregatisei clatitele cu miere si scortisoara.





cute

0 Response to dreamy eyed [clatite cu miere si scortisoara ^.*]