Dead, silent, constant yet always changing-My favorite view of this world


universul se destrama in particule cenusii iar masca ti s'a spart pentru a 2'a oara.Ti'am vazut umbra in ploaie.era colorata in rosu de la spinii aia in care te'ai intzepat. apoi picaturi de durere fractionata au cazut incet pana cand inauntru a ramas doar un pustiu dezolant si cenusa paginilor intregi de scrisori arse.Ti'as desena cercuri line in palma ca sa iti amintesc ca poate,candva,te vei intoarce.M'ai privi intrebator iar apoi ne'am bate cu bulgari de scortisoara.Stai.Azi n'ai chef de joaca.. Azi suntem aici ca ne plimbam printre amintirile tale.Poti inchide ochii o secunda? As vrea sa suflu cateva iar carabusi morti se vor intoarce in locul lor.Da, stiu deja k nu o sa ma lasi, vroiam doar sa te mai vad odata zambind. Imi doresc sa nu te fi inteles si sa nu ai dreptate.Dar chiar si asa, vreau sa te intorci in azi [..]

Iar azi stam si privim cum tot ce am cladit se derama.O caramida a cazut chiar la picioarele tale, o privesti lung si te astepti sa gasesti in ea raspunsuri la tot ce nu ai inteles..Devi transparent.Nu vreau sa dispari.Mai stai un pic.Make me feel safe one last time. [Indiferent cat de mult dependenta mea emotionala iti va simti dorul,pe tine nu te pot plange.tot ce pot face, e sa vin cu tine..]

0 Response to Dead, silent, constant yet always changing-My favorite view of this world