Leapsa


Siiiii cum Kiru a fost asa dragutza sa imi dea leapsa, here u are :D :

SUNT: dreamy,sleepy,overpride,childish,impiedicata.  [da,stiu k nu se leaga,I’m a creep ^^]
AȘ VREA: ca ziua sa aiba 34 ore,sa fie primavara,sa ma duc la concertul Placebo
PĂSTREZ: biletzele/scrisori,desene,jucarii de plush,flyere in buzunare,2 arhive de mess
MI-AȘ FI DORIT:sa am mai mult timp pentru prieteni, sa ma duc mai des la biblioteca, sa nu fi ratat concertele Nightwish si Muse
NU ÎMI PLACE:traficul,sa ma trezesc dimineata,zilele ploaioase si friguroase sisisi yuck  sa imi dezamagesc prieteni [inclusiv pe mine],sa nu vorbesc cu Ada mai mult de 3 zile 
MĂ TEM: de mine
AUD: The Fray – How to save a life
ÎMI PARE RĂU: sa m-am lasat de teatru
ÎMI PLAC:muzica,teatrul,zilele insorite, ploaia calda in parc,herastraul,vata pe batz, jeleurile,ciocolata,colaaa ^.^, scortisoara, porumbeii din parculetul de langa liceu :-s
NU SUNT:pregatita sa fac 18 ani
DANSEZ: uneori
NICIODATĂ :n-am timp sa iau micul dejun :”>
DES :intarzii la liceu,intra lumea in me la metrou  [e dubios sa ai 1,62 :-s]
PLÂNG:nu de fata cu altcineva.
NU SUNT ÎNTOTDEAUNA:increzatoare in mine
NU ÎMI PLACE DE MINE :cand Ralphie uita sa imi schimbe bateriile sau cand aberez prea mult.[most of the time actually]
SUNT CONFUZA:when one of my friends is not ok..
AM NEVOIE:de voi
AR TREBUI:mai multa ciocolata gratis si mai multa primavara :D

Leapsa merge mai departe laaaa Lilu.Enjoy the video.






0 Response to Leapsa